Do You Have A Construction Project We Can Help With?
Głos w ciszy
O realnych barierach, prawach i godności osób Głuchych rozmawiamy z Olgierdem Kosibą, prezesem Towarzystwa Tłumaczy i Wykładowców Języka Migowego GEST Olgierd Kosiba, prezes Towarzystwa Tłumaczy i Wykładowców Języka Migowego GEST „Nie damy się
Czym jest dostępność?
Obecnie częściej spotykamy się z brakiem dostępności niż z jej zapewnieniem w przestrzeni fizycznej, cyfrowej, komunikacyjnej, a także w odniesieniu do większości usług i produktów. Jej zagwarantowanie wymaga przyjęcia szerszej perspektywy w rozumieniu potrzeb wszystkich ludzi oraz podjęcia przemyślanych
Pracujemy z ludźmi, z myślą o nich i dla nich – o działaniach, nowych innowacjach i planach naszego inkubatora
Trwa już trzecia edycja Inkubatora Wielkich Jutra, w ramach którego wspieramy innowacje społeczne i przełomowe pomysły dotyczące zwiększania dostępności. O wybranych do tej pory rozwiązaniach, korzyściach wynikających z udziału w Inkubatorze i wyzwaniach w pracy nad funkcjonalnością opracowywanych innowacji
„Widzę, że masz problem, pomogę Ci” versus „Opowiedz mi o swoim problemie i o tym, czego potrzebujesz”
Jednym z kluczowych momentów w procesie projektowania innowacji jest empatyzacja. Aby dobrze zrozumieć istotę tego problemu, warto odwołać się do prac Brene Brown ( to amerykańska psycholożka, pisarka, wykładowczyni Uniwersytetu w Houston), która jasno określa, czym różni się empatia
Zołza na Pająku, czyli o szczerze o życiu z niepełnosprawnością i nie tylko
Poznanianka 2024 to tytuł, który wyróżnia aktywne, kreatywne i przedsiębiorcze mieszkanki Poznania, inspirujące innych do działania. W październiku br. otrzymała go m.in. Magdalena Kiwilsza, absolwentka marketingu internetowego w Collegium Da Vinci i graficzka reklamowa pracująca dla marki odzieżowej. Jest
Ucho igielne społecznej akceptacji: skąd wiemy o potrzebach grupy odbiorców?
W poprzednim wpisie zwrócono uwagę na znaczenie konsultacji pomysłów z grupą docelową innowacji. Dziś chciałbym kontynuować ten temat, przedstawiając kilka praktycznych strategii diagnozowania potrzeb odbiorców. Czym jest „ucho igielne” w kontekście innowacji? Tytuł odnosi się do słów