Do You Have A Construction Project We Can Help With?
Czym jest dostępność?
Obecnie częściej spotykamy się z brakiem dostępności niż z jej zapewnieniem w przestrzeni fizycznej, cyfrowej, komunikacyjnej, a także w odniesieniu do większości usług i produktów. Jej zagwarantowanie wymaga przyjęcia szerszej perspektywy w rozumieniu potrzeb wszystkich ludzi oraz podjęcia przemyślanych
Pracujemy z ludźmi, z myślą o nich i dla nich – o działaniach, nowych innowacjach i planach naszego inkubatora
Trwa już trzecia edycja Inkubatora Wielkich Jutra, w ramach którego wspieramy innowacje społeczne i przełomowe pomysły dotyczące zwiększania dostępności. O wybranych do tej pory rozwiązaniach, korzyściach wynikających z udziału w Inkubatorze i wyzwaniach w pracy nad funkcjonalnością opracowywanych innowacji
„Widzę, że masz problem, pomogę Ci” versus „Opowiedz mi o swoim problemie i o tym, czego potrzebujesz”
Jednym z kluczowych momentów w procesie projektowania innowacji jest empatyzacja. Aby dobrze zrozumieć istotę tego problemu, warto odwołać się do prac Brene Brown ( to amerykańska psycholożka, pisarka, wykładowczyni Uniwersytetu w Houston), która jasno określa, czym różni się empatia
Zołza na Pająku, czyli o szczerze o życiu z niepełnosprawnością i nie tylko
Poznanianka 2024 to tytuł, który wyróżnia aktywne, kreatywne i przedsiębiorcze mieszkanki Poznania, inspirujące innych do działania. W październiku br. otrzymała go m.in. Magdalena Kiwilsza, absolwentka marketingu internetowego w Collegium Da Vinci i graficzka reklamowa pracująca dla marki odzieżowej. Jest
Ucho igielne społecznej akceptacji: skąd wiemy o potrzebach grupy odbiorców?
W poprzednim wpisie zwrócono uwagę na znaczenie konsultacji pomysłów z grupą docelową innowacji. Dziś chciałbym kontynuować ten temat, przedstawiając kilka praktycznych strategii diagnozowania potrzeb odbiorców. Czym jest „ucho igielne” w kontekście innowacji? Tytuł odnosi się do słów
Czy na pewno wiemy lepiej? Konsultacje pomysłu z grupą docelową
Wśród osób i podmiotów zgłaszających swoje pomysły do inkubatorów innowacji społecznych dominują dwie grupy. Reprezentanci odbiorców pomysłu, proponują rozwiązania, gdyż „na własnej skórze” odczuwają brak lub niedoskonałość istniejącego wsparcia. Najczęściej utrzymują też stały kontakt z innymi przedstawicielami grupy docelowej.